Til grin kan man altid blive - Chilivideo 2017

I foråret fik jeg købt nogle chiliplanter, selvom at jeg ellers havde besluttet at det var slut med chilier i drivhuset !!
 - Og familien ønskede at jeg igen skulle lave en chilivideo ??, ok... det gør jeg..., og denne gang med min søn og hans gode ven Jeppe..

Jeg gjorde alt klar, har vasket chilierne og lagt dem pænt på tallerken, aftalt forløbet med drengene !!, så intet kunne gå galt, vi var total klar :)

Men !!!! alt gik galt.... Jeg havde undervurderet styrken på chilierne ;(
 ak..ja... jeg burde nok have slettet videoen og lavet en ny ??, men jeg laver fan'me IKKE lavet en ny chili smagning med disse sorter !!!!!

Kommentarer

  1. Jeg spiser aldrig chili for sjov - efter et halvt år i Indien var jeg kureret.... Men underholdningsværdien i din video er priceless!

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg takker, og jeg tror ikke at jeg gøre dette nummer foreløbig igen ;)

      Slet
  2. Hej Tim

    Totalt morsom video:))

    Ha en dejlig ny uge

    SvarSlet
  3. Velbekomme
    Jeg skulle hilse fra Bent og sige, at I er nogle nørder :)
    Men det er rigtigt, at underholdsværdien var stor.
    Mojn

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn do..
      Hils endelig igen... ja... underholdningsværdien er blevet større end jeg havde regnet med ;)

      Slet
  4. Hej Tim. HIHI det var sjovt. Jeg synes I er rigtig seje, jeg er imponeret over, at der ikke er vand på bordet til at slukke halsbranden!

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn Birgitte
      Vand på bordet ???? efter videoen hældte jeg en HEL karton ned i halsen ;) ;) - bare for at fjerne det værste af branden indvendig :)

      Slet
  5. Undgå vand ved chilibrand - drik mælk og spis sukker - evt. banan - bare et lille råd, hvis du kaster dig ud i det dér igen

    SvarSlet
    Svar
    1. mojne :)
      dejlige råd jeg takker :) :) - det bliver også først tidligst næste år ved samme tid HVIS jeg laver samme nummer igen :)

      Slet
  6. Haha du er modig . Haaber du huskede at vaske haenderne godt inden du gned dig i ojnene !

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn Jane
      OG LIGE DET, GLEMTE JEG DA JEG GNED MIG I ØJNENE SENERE PÅ DAGEN !! for h...... det gjorde nas.... - jeg måtte have hovedet under vandhanen for at skylle øjnene :(
      VI ses snart - og jeg glæder mig ;)

      Slet
  7. Hvor er I modige.Og så helt frivilligt. Jeg glæder mig til du skal prøve japansk peber. Hilsen fra Per.
    Anne Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn Per
      jeg takker, og tro mig, det var ingen fornøjelse efterfølgende....
      - ja... det bliver spændende at se hvordan mit nyde pebertræ udvikler sig :) :)

      Slet
  8. Hold nu op nogle seje gutter, det er da imponerende og tak for underholdningen :o)
    Jeg ser frem til næste års Chili video :o)))

    SvarSlet
    Svar
    1. uha... snak endelig ikke om NÆSTE chilivideo !!! jeg skal altså lige sunde mig :)

      Slet
  9. Jeg må indrømme, at jeg slet ikke kan lide chili...så at deltage i en sådan chilivideo - ellers tak. Jeg er før blevet syg om natten efter bare at have smagt på en stærk chili...så, jeg springer over :)

    SvarSlet
  10. Og så helt frivilligt. Jeg glæder mig til du skal prøve japansk peber. Hilsen fra Per.


    เกย์ไทย

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske