Konkurrence hos fauerflora

Hos fauerflora er der en spændende konkurrence igang med frøspirer, jeg deltager med mit eksperiment, som er frøspirerne fra min gamle Rhododendron "Cunningsham's white", de har været længe undervejs men nu kommer de....

Min Cunningsham's white må være omkring 35 år gammel, og den er nu blevet til en kæmpe busk. Jeg er nok klar over at disse frø nok ikke kommer til at ligne "moderen", men det blir' sku' da spændende at se hvad disse frøplanter udvikler sig til ???

NU krydser jeg finger for, at jeg blir' en af de heldige som vinder 10 dejlige frøposer hos Fauerflora ;)

Kommentarer

  1. Held og lykke - med de små og konkurrencen!

    SvarSlet
  2. Spændende eksperiment. Glæder mig til at høre om de smås fortsatte udvikling ;-)
    Held og lykke i konkurrencen.

    Hilsen Ina
    http://annasplads.dk/

    SvarSlet
  3. Så mange små grønne babyer... hvor sødt :o)
    Held og lykke i konkurrencen...

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  4. Pøjpøj med de små i konkurrencen!

    Hjerteligst

    SvarSlet
  5. Hej Tim. Det var da en spændende såning, du har i gang dér. Jeg glæder mig meget til at se, hvad de udvikler sig til. Jeg tror, du har en god chance for at vinde. Stort held og lykke!

    SvarSlet
  6. Det bliver da spaendende Tim, held og lykke med det! Mojn :-))

    SvarSlet
  7. Held og lykke med de små planter og med konkurrencen.
    Det bliver spændende at høre om du bliver den heldige vinder.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Et ikke planlagt haveprojekt

Projekt indkørsel

bagsiden af Have-medaljen - det uperfekte havemenneske